10.0
carelf
Ότι και να πω για τη σειρά αυτή είναι λίγο. Ιδιαίτερα το δεύτερο και τρίτο επεισόδιο του τέταρτου κύκλου είναι ο ορισμός της καλής τηλεόρασης. Κρίμα που τελείωσε.