johnny plunders
2017-08-12
Αυτό ίσως ήταν το ατού της σειράς, ότι άφηνε την πραγματικότητα να εισβάλει πολύ περισσότερο στην πλοκή της, σε αντίθεση με την άμεσα συγκρινόμενή της σειρά, τα Φιλαράκια, που όλη η πλοκή άλλαζε κάθε φορά με ένα απλό I don't know if I'm ready.
Guest Author
2017-08-08
Ο σημαντικότερος λόγος που τη βλέπουμε ξανά και ξανά, είναι ο Barney Stinson. Το στυλ του, ο τρόπος ζωής του, τα σενάρια που σκαρφίζεται κάθε φορά για να ρίξει μια γυναίκα, είναι απολαυστικά.
nikoloudaki
2017-08-10
Μια σειρά καλογυρισμένη, με έξυπνες ατάκες, έξυπνο σενάριο...
manjiki
2017-08-06
Κατά τη γνώμη μου αυτό που κάνει τη σειρά να ξεχωρίζει είναι τα εξής: το ελαφρύ σουρεάλ, τα inside jokes, τα flashbacks, the κάφρ^2 factor, τα ζωντανά χρώματα (ναι ναι μην το βρίσκετε γελοίο), o Barney, o Barney και ο Barney.
Anonymous
2017-08-02
Η σειρά υστερεί πρωτοτυπίας αφού έχει αντιγράψει από το "Friends" μέχρι και την καφετέρια-στέκι που για κάποιον περίεργο λόγο η παρέα κάθεται πάντα στο ίδιο τραπεζάκι, λες και έχει γραμμένο πάνω το όνομά τους, και πάντα με τέτοιον τρόπο ώστε να έχουν όλοι πρόσωπο στην κάμερα.
Fotis Vasileiou
2017-08-04
Δεν είναι σίριαλ του χάχανου, δεν επιδιώκει να βγάλει γέλιο με εξυπναδίστικες ατάκες ή slapstick αστεία, αλλά μέσα από τις καταστάσεις που ζουν οι πρωταγωνιστές του.