Κλέφτης από Σπόντα(2025)
(Caught Stealing) | Πρώτη προβολή: 04-09-2025
Γιώργος Ναστούλης
Με καλοστημένη ατμόσφαιρα, δυνατό ρυθμό και ισορροπία ανάμεσα στη βία και το μαύρο χιούμορ, η ταινία αποδεικνύει ότι ο Aronofsky μπορεί να κινηθεί και σε πιο εμπορικές κατευθύνσεις.
Στέργιος Πουλερές
2025-09-20
Με προδιάθεση πως θα βαρεθώ ή θα μου περάσει αδιάφορα, το Caught Stealing διήνυσε την απόσταση για να καταλήξει να με καταγοητεύσει.
Κωνσταντίνος Δεσποτάκης
Ένα ανατρεπτικό crime caper που είναι κατάλληλο για κάθε σεζόν και λείπει από το σημερινό σινεμά.
Λάζαρος Κολαξής
Απελευθερωμένος από τις φιλοσοφικές ανησυχίες, αλλά πρόθυμος να προσφέρει μια αγνά διασκεδαστική ταινία, ο Darren Aronofsky πετυχαίνει απόλυτα τον σκοπό του και αποκαλύπτει μια πλευρά του που αξίζει να ανακαλυφθεί.
Αγγελική Αντωνίου
Ένα στιλάτο, ατίθασο, pulp θέαμα που αξίζει να το δεις, έστω και αν ξεθωριάσει γρήγορα από τη μνήμη.
Χάρης Αναγνωστάκης
2025-09-16
Ο Αρονόφκσι διατηρεί και τον σκοτεινό ηλεκτρισμό της κινηματογραφικής του γραφής, ενώ το χιούμορ, πολλές φορές κατάμαυρο, βρίσκει τις περισσότερες φορές τον στόχο και δίνει χρήσιμες ανάσες στον θεατή.
Βαγγέλης Βίτσικας
Το «Caught Stealing» είναι μια ταινία δράσης και παρεξηγήσεων, με έντονο το κωμικό στοιχείο που θυμίζει το σινεμά των αδελφών Joel και Ethan Coen, η οποία δεν ενδιαφέρεται τόσο για την πρωτοτυπία ή το βάθος, όσο για το χαβαλέ της όλης υπόθεσης.
Αγγελική Καρυστινού
Το πρόβλημα είναι πώς αν και ο Αρονόσφκι αισθητικά και στιλιστικά πετυχαίνει τον στόχο του, το όλο εγχείρημα δεν έχει κάτι ουσιαστικό να πει, πέρα από το να προσφέρει καθαρή ψυχαγωγία — και το κάνει απενοχοποιημένα, με τρέλα.
Ιωσηφίνα Γριβέα
Επιτέλους μια ταινία του Aronofsky που δεν δίνει την αίσθηση ότι μας μισεί. Αυτή τη φορά, μάλιστα, θέλει να μας κάνει να γελάσουμε δυνατά.
Σοφία Αγαλιώτη
Αντικειμενικά, το Caught Stealing δεν επανεφεύρει σε καμία περίπτωση τον τροχό. Όμως, παίρνει ένα κορεσμένο είδος και του δίνει ανάσα, μια φρέσκια αύρα.
Γιάννης Κρουσίνσκυ
Πρόκειται για μια –καλοφτιαγμένων αλυσιδωτών ανατροπών– υφολογικά αναμεμιγμένη διάσταση ταινίας. Με αλυσιδωτές ανατροπές, που αποκαλύπτουν στην πορεία άλλο Ύφος ταινίας, καθώς και άλλους Χαρακτήρες από το (τελικά) πλασματικό φαίνεσθαι.
Γιάννης Καντέα-Παπαδόπουλος
2025-09-18
Ο Αρονόφσκι διασκεδάζει αφάνταστα παίζοντας κλέφτες και αστυνόμους, αφυπνίζει τον κρυμμένο Ταραντίνο μέσα του και παραδίδει ένα διαπεραστικά ψυχαγωγικό heist movie.
vandimir
Κάνοντας μια απότομη στροφή στη φιλμογραφία του ο Aronowsky κάνει μια ταινία ανάμεσα σε Tarantino και Guy Ritchie με γρήγορους ρυθμούς, μπόλικη βία και - πάνω απ' όλα - δολοφονικό χιούμορ.
Σωτήρης Ζήκος
Μια ταινία “χωρίς καθυστερήσεις” στη ροή της, αλλά και ισορροπημένες στις σωστές δόσεις τις όποιες θεαματικές απιθανότητες και τις στερεοτυπικές υπερβολές σε αυτού του είδους τις ταινίες.
Γιάννης Βασιλείου
2025-09-14
Ο Ντάρεν Αρονόφσκι επιστρέφει στη Νέα Υόρκη των νεανικών του χρόνων για να γυρίσει το δικό του «Bringing out the Dead», που θα δώσει στον ήρωά του τη λύτρωση που τόσοι στερήθηκαν.
Απόστολος Κίτσος
O Nτάρεν Αρονόφσκι σε ένα πιο "φωτεινό" διάλειμμα, με κλισέ σενάριο, αλλά σταθερά υψηλότατη αφηγηματική και κατασκευαστική κλάση.
Χρήστος Μπακατσέλος
2025-09-12
Το νέο φιλμ του Ντάρεν Αρονόφκσι είναι μια παράξενη υβριδική εμπειρία: μια κωμωδία φτιαγμένη με τη γλώσσα του τρόμου, μια pulp περιπέτεια γυρισμένη με την εμμονή και τη βία ενός δημιουργού που δεν ξέρει να χαλαρώνει. Και αυτό είναι και η μεγαλύτερη αρετή και η μεγαλύτερη παγίδα της.
Παναγιώτης Πυλαρινός
Είναι θορυβώδες, υπερβολικό αλλά και με στιγμές αστάθειας στον τόνο του. Όμως ακριβώς γι' αυτό κερδίζει την προσοχή ... αποτελεί ένα εκρηκτικό μείγμα pulp διασκέδασης και κοινωνικής παραβολής.
Βασίλης Κεχαγιάς
2025-09-06
Στο συνεχές «φτου κι απ’ την αρχή», βρίσκεται το ενδιαφέρον παρακολούθησης του φιλμ, με το άθροισμα όλων αυτών των στιγμών να οδηγούν σε μια κλασική χολιγουντιανής δημιουργία, γεμάτη από υπαινιγμούς για το κυνήγι του χρήματος και το τελικό καταστροφικό του αποτέλεσμα.
Παυλίνα Αγαλιανού
2025-09-08
Δεν θυμίζει σε τίποτα το στυλ του σκηνοθέτη του. Θα μπορούσε να την έχει σκηνοθετήσει οποιοσδήποτε... Καλή περιπέτεια μεν, όχι κάτι που δεν έχουμε δει εκατό φορές στο παρελθόν δε.
Θοδωρής Δημητρόπουλος
Κεφάτη επιστροφή του Ντάρεν Αρονόφσκι μετά τη “Φάλαινα” με σημείο αναφοράς το “After Hours” του Σκορσέζε, κερδίζει πόντους όταν χάνεται στον τόπο και τον χρόνο της ‘90s Νέας Υόρκης, αλλά κάποιες δυσάρεστες στροφές του κόβουν τη φόρα.
Δημήτρης Παναγόπουλος
Αν ο θεατής παραμερίσει την απλοϊκή προσέγγιση και αφεθεί στην ξέφρενη κούρσα που στήνει ο Αρονόφσκι, θα περάσει καλά παρακολουθώντας μια γνώριμη ταινία με εξαιρετικό καστ και ικανοποιητική δόση χιούμορ και δράσης.
Αχιλλέας Βασιλείου
Διασκεδαστικό Ο ΚΛΕΦΤΗΣ ΑΠΟ ΣΠΟΝΤΑ, δείχνει πως ο Αρονόφσκι έχει δει περιπέτειες του σωρού που διασκεδάζεις και μετά τις ξεχνάς και έχει ξεπατικώσει καλά την συνταγή, ξεχνώντας όμως το βασικό συστατικό που θα έκανε την ταινία του να ξεχωρίσει: λέγεται πρωτοτυπία.
Κώστας Ζαλίγκας
2025-09-10
Οταν πέφτουν οι τίτλοι τέλους, ίσως και αρκετά νωρίτερα, συνειδητοποιείς ότι αυτό το θορυβώδες φιλμ που είδες δεν αφήνει κανένα αποτύπωμα και δύσκολα σου χαρίζει δύο ώρες ανέφελης ψυχαγωγίας. Εξαίρεση ίσως οι κωμικές στιγμές με τους δύο Εβραίους εκτελεστές.
Κωνσταντίνος Καϊμάκης
2025-09-04
Στο νέο του φιλμ ο Ντάρεν Αρονόφκσι θέλει να μας πείσει ότι είναι ισάξιος του Ταραντίνο ή των Κοέν, παίζοντας στο δικό τους γήπεδο αλλά προσπαθεί πολύ. Πάρα πολύ.
Ηλίας Φραγκούλης
2025-09-02
Ανέμπνευστο σκηνοθετικά «διάλλειμα» από βαρυσήμαντους συμβολισμούς στη φιλμογραφία του Ντάρεν Αρονόφσκι, που λες και ήθελε απλά και μόνο να ξεσκουριάσει από το καθισιό (όχι ότι η «Φάλαινα» του 2022 θα τον είχε ξεθεώσει…).