Ο Μεσολαβητής(2024)
(Relay) | Πρώτη προβολή: 18-09-2025
Γιάννης Ζουμπουλάκης
2025-09-20
Μια πολύ ευχάριστη και αθόρυβη έκπληξη που συνιστούμε ανεπιφύλακτα.
Ηλίας Φραγκούλης
Ένα από εκείνα τα φιλμικά διαμαντάκια που εκτιμάς όλο και περισσότερο όταν συνειδητοποιείς πόσο απλά είναι τα υλικά του και πόσο μεγαλύτερη είναι η μαγκιά του σκηνοθέτη τους...
Απόστολος Κίτσος
Ο αγαπημένος Ντέιβιντ ΜακΚένζι (Hell or high water) επιστρέφει με μια ταινία που τολμά να ξαναγράψει τον κώδικα του σύγχρονου paranoid thriller, αντλώντας τόσο από την κλασική κινηματογραφία των 70s όσο και από την πιο πρόσφατη τηλεοπτική αφήγηση.
Ελισσαίος Βγενόπουλος
Το αποτέλεσμα είναι μια ταινία γεμάτη σασπένς που ταυτόχρονα προσκαλεί σε σκέψη για το τίμημα της σιωπής και της αποκάλυψης, γιατί η ανωνυμία είναι σαν να φορά κανείς αόρατη κάπα και να μιλάει πίσω από φράχτη: βλέπουν οι άλλοι, αλλά δεν ξέρουν ποιος τους κοιτά και κυρίως πού τους οδηγεί.
Δημήτρης Δανίκας
Ο, τι πρέπει για φίλους του είδους, με αναφορές στη «Συνομιλία» του Κόπολα--καλό
Άκης Καπράνος
2025-09-12
Το βλέπεις με μεγάλη ευχαρίστηση, και επειδή ο ΜακΚένζι ξετυλίγει το κουβάρι της (δια)πλοκής με μεγάλη χάρη, αλλά και επειδή απουσιάζει ο ψευτοεφηβικός χαβαλές στον οποίο μας έχει συνηθίσει αυτό το σινεμά τελευταία.
Αιμίλιος Χαρμπής
2025-09-18
Ο κοινωνικοπολιτικός σχολιασμός που προκύπτει από την πλοκή του θα μπορούσε σίγουρα να είναι βαθύτερος, όμως το σύνολο παραμένει συναρπαστικό, βασισμένο εν πολλοίς και στις εξαρετικές ερμηνείες των δύο πρωταγωνιστών.
Αγγελική Καρυστινού
2025-09-16
Ένα καλοκουρδισμένο πολιτικό θρίλερ με πρωταγωνιστή έναν άνθρωπο, που τολμά να τα βάλει με το σύστημα, αλλά και με τους προσωπικούς του δαίμονες.
Γιώργος Νυκταράκης
2025-09-14
Μια παλιομοδίτικη σε δράση και αφήγηση ταινία, η οποία υστερεί όμως σεναριακά ώστε να μας δώσει ένα περισσότερο αξιομνημόνευτο αποτέλεσμα.
Νίκος Τσαγκαράκης
Θρίλερ αγωνίας που χτίζεται προσεκτικά και πειθαρχημένα, και που παρότι δεν καταφέρνει να δημιουργήσει την προσδοκώμενη αγωνία, διαθέτει μια εύστοχη σεναριακή ανατροπή.
Νίκος Ρέντζος
Σίγουρα το Relay δεν κακή ταινία και σε αυτό βοηθά ο τρόπος που χειρίζεται ο Μακένζι τους χώρους κινηματογράφησης και τους ηθοποιούς του, οι οποίοι κάνουν πάρα πολύ καλή δουλειά.
Βαγγέλης Βίτσικας
Συνωμοσιολογικό θρίλερ τετριμμένης πλοκής και ανατροπών που ενίοτε φλερτάρουν με τη γελοιότητα, το οποίο όμως διασώζεται σε μεγάλο βαθμό χάρη στη σκηνοθεσία του έμπειρου Ντέιβιντ Μακένζι και στις ερμηνείες των Ριζ Άχμεντ, Λίλι Τζέιμς και Σαμ Γουόρθινγκτον.
Θοδωρής Δημητρόπουλος
2025-09-04
Στιβαρό, παλιομοδίτικο κατασκοπικό θρίλερ ‘παράνοιας’ με ισχυρούς διεφθαρμένους στο κυνήγι όσων τους απειλούν. Πολύ καλοί οι Ριζ Άχμεντ και Λίλι Τζέιμς, δυνατή σκηνοθεσία, αλλά μια τρίτη πράξη με πολλές αστοχίες.
Χάρης Αναγνωστάκης
2025-09-10
Εκεί που χάνει η ταινία του Μακένζι, είναι στην αφηγηματική της πυκνότητα, κάποιες συμπτώσεις που μοιάζουν υπερβολικές, αλλά και στην επιλογή να δώσει μία ρεαλιστική προσέγγιση στην ιστορία του και να εξελιχθεί προς το τέλος ως μια περιπέτεια δράσης, αφήνοντας σχεδόν στην τύχη του το φινάλε.
Κωνσταντίνος Καϊμάκης
2025-09-08
Μια περίτεχνη μελέτη για το «ανίκητο» πολιτικο-οικονομικό σύστημα που έχει τους μηχανισμούς να απορροφά τους κραδασμούς που σποραδικά μόνο το αποσυντονίζουν.
Χρήστος Μπακατσέλος
2025-09-06
Θρίλερ με τον Ριζ Αχμεντ και τη Λίλι Τζέιμς στους πρωταγωνιστικούς ρόλους το οποίο ναι μεν έχει στιλ και διαθέτει μια αίσθηση επικαιρότητας και μερικές δυνατές στιγμές, αλλά δεν καταφέρνει να σταθεί στο ύψος της φιλοδοξίας του.
Δήμητρα Ντζαδήμα
Για τους θεατές που αγαπούν τα θρίλερ χαμηλών τόνων με κοινωνικό και πολιτικό υπόβαθρο, είναι μια πρόταση που αξίζει την προσοχή, ακόμη κι αν δεν καταφέρνει να διατηρήσει μέχρι τέλους το ίδιο επίπεδο έντασης.
Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος
2025-09-02
Κι εκεί που το τέμπο μιας ταινίας η οποία δουλεύει μεθοδικά υπέρ του αφανούς και απρόσμενου ήρωα που κρύβεται στο υπογάστριο της διαφθοράς γυρνά την πλάτη στον σκοπό της, στην τελευταία πράξη κυνηγά την ανατροπή και την παντελώς απούσα μέχρι εκείνη τη φάση δράση, άτσαλα και άτεχνα.
Χρήστος Μήτσης
Θρίλερ με στιβαρό αφηγηματικό ρυθμό και καλοστημένη ίντριγκα, το οποίο χάνει τη συγκέντρωσή του όταν επιστρατεύει φλασάτες ανατροπές και κοινότοπες καταδιώξεις.